پیکر سرهنگ شهید محمدمهدی نجاتی‌نیا که دوشنبه این هفته در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز (پنجشنبه) در زادگاهش روستای النگ استان گلستان به خاک سپرده شد.
پیکر سرهنگ شهید محمدمهدی نجاتی‌نیا که دوشنبه این هفته در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده بود، امروز (پنجشنبه) در زادگاهش روستای النگ استان گلستان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۴۵۰۲۶۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این مراسم با حضور یگان‌های نمونه مرزبانی، انتظامی، یگان ویژه، پلیس راه و راهور و جمعی از مردم زادگاه این شهر از روستای النگ و خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

سردار تقی مهری معاون سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا و سرتیپ رضا آذریان ارشد نظامی ارتش در شمال شرق کشور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، استاندار گلستان و معاونین وی و جمعی از مسوولان ارشد استانی و شهرستانی نیز در این مراسم حضور داشتند.

فرمانده انتظامی گلستان در مراسم تشییع پیکر این شهید در گرگان گفت: شهید نجاتی‌نیا همچون سایر همرزمانش برای مقابله با تروریسم تمام وجودش را گذاشت و ستاره‌ای درخشان بر آسمان استان شد.

سردار محمدسعید فاضل‌دادگر اظهار کرد: راه شهیدان را ادامه خواهیم داد و سربازان ولایت جان خود را ناقابل دانسته و برای حفظ جان و مال ناموس وصیت‌نامه‌های خود را نگاشته‌اند.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: شهدا راه رسیدن به خدا را به بهترین شکل انتخاب کردند.

علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: جایگاه و مقام شهید به قدری والاست که خداوند در بی‌نهایت به آنها نظر می‌کند.

وی یادآور شد: شهدا در نزد خدا روزی می‌خورند و برای ما الگو و چراغ راه هدایت هستند.

پیکر شهید نجاتی‌نیا دیروز چهارشنبه وارد استان شد و مورد استقبال همرزمانش در ستاد فرماندهی مرزبانی گلستان قرار گرفت.

همچنین مراسم وداع با پیکر شهید نجاتی‌نیا شب گذشته در مسجد اعظم روستای النگ برگزار شد.

پیکر شهید نجاتی‌نیا در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی به خاک سپرده شد.

سرهنگ «محمدمهدی نجاتی‌نیا» مرزبان گلستانی در درگیری با اشرار منطقه مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

این درگیری ساعت یک بامداد روز دوشنبه ششم فروردین ماه رخ داد.

در این درگیری در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آنسوی مرزهای مشترک با پاکستان به سمت ماموران گروهان «چاهندو» هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، شهید نجاتی‌نیا سرپرست گروهان احتیاط هنگ بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و حین انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها